Hello World!…

Yayınlandı: 24 Ağustos 2011 / Microchip PIC Programlama...
Etiketler:, , ,

Bu ilk blog denememe  âdet olduğu üzere  “merhaba dünya” diyerek başlıyorum.  Bu blogun hazırlanmasındaki amacım Mikroelektronika firmasına ait MikroC derleyicisi ile bugüne kadar edindiğim tecrübeleri, bir sıralama içerisinde basitten karmaşığa doğru paylaşmaktır. Yeri gelince de bugüne kadar tasarlamış olduğum bazı projeleri ve gelecekte yapacağım yeni çalışmaları siz değerli okuyucularıma sunacağım. Umarım mikrodenetleyici programlamaya yeni başlayacak ve MikroC hakkında bilgi edinmek isteyen arkadaşlara faydam dokunur.

Herkese iyi çalışmalar, başarılar…

yorum
  1. Anonim dedi ki:

    Sitenizin ilk yorumcusu ben olayım, blogunuz hayırlı olsun. Saygılarımla.

  2. Anonim dedi ki:

    ben de yeni farkına vardım, hitech ile başlayayım diyordum ama, devamı gelecek gibi duruyor mikroC ile başlayayım ben de C ile pic programlamaya.
    saygılar.

    • mikrodunya dedi ki:

      Devamı gelecek. Hi -Tech C Daha profesyoneldir. C ile ilk tanışmalarınız ise MikroC öneririm. Ben şu anda çalışmalarımı hem hi-tech hem mikroc ile yürütüyorum. Birisini öğrenince diğerine geçmek çok kolay.

  3. blog çok güzel gerçekten, bir soru soracaktım ama zaten cevaplamışsın. Ben Micro C ile başladım artık bu işe fakat donanımsal olarak usb desteklediğini duyduğum için tavsiye üzerine PIC18F4550 aldım. 18 bacaklı pinlerden daha zor gibi. Reset devresi oluşturmadan da çalışmıyor. Sen ne dersin denetleyiciyi değiştireyim mi yoksa nasıl başlarsak öyle gider mi ?

Bir Cevap Yazın

