Sesiniz ile donanımlarınızı kontrol edin..

Yayınlandı: 29 Aralık 2013 / Projeler
Etiketler:, , , , , , ,

Adsız   Son günlerde epeyce moda olan, konuşarak kontrol edilebilen cihazlar, akıllı evler, otomobiller vs. benim de oldukça ilgimi çekmekte.  Ben de yaz aylarında evde boş boş otururken basit ama eğlenceli bir uygulama geliştirmiştim. Zaten hali hazırda elimde varolan çizgi izleyen robotun üzerine bir bluetooth modül yerleştirdim ve daha önceden android tabletim ile çizgi izlleyen robotumu accelerometer ile kontrol edebilmek için geliştirdiğim yazılım üzerinde birtakım değişiklikler yaptım. Tabi bu uygulamanın kullanılabilmesi için internet bağlantısı gerekiyor. Çünkü program google’ın ses tanıma uygulamasını kullanıyor ve bunun için internet bağlantısı şart. Fazla söze gerek yok sonuç ortada…

Ses ile cihazlara komuta etmek üniversite projeleri için güzel bir uygulama olur sanırım…

İyi çalışmalar…

yorum
  1. akıncılar dedi ki:

    hocam devre şeması ve yazılım nereden bulabılırım

    • mikrodunya dedi ki:

      Devre şeması olarak çizgi izleyen robotumu kullandığım için onu burada yayınlamam doğru olmaz.
      Saygılar.

      • Gokhan dedi ki:

        Merhaba hocam ben yurt disinda yasiyorum ve Bitirme Projesi icin bir seyler bakiyordum ve bu Proje gercekten güzel bir Proje. Bildigim kadari ile Para karsiliginda bir sey yapmiyorsunuz.Böyle bir Proje yapmak istesem yardimci olabilir misiniz? olur ise nasil olabilirseniz?

      • mikrodunya dedi ki:

        Üniversite öğrencilerine belli bir ücret karsiliginda danışmanlık yapıyorum. Saygilar.

  2. Gokhan dedi ki:

    Robotun devre semasini istemiyorum sadece servo motor kontrolü benim icin olur. Sizin elinizde ki videoda ki android ve pic program i benim icin ücretlendirebilir misiniz? mail adresinizi verebilir misiniz? Tesekkur ederim.

  3. hkar dedi ki:

    iyi günler hocam ben ses ile kontrol edilen robot yapmıstım şimdi uygulamasını yapmam gerekiyor ama yapamadım bu uygulama uyumlu olursa araca satın alabilir miyim

Bir Cevap Yazın

