MikroC ARM Eğitimi

Yayınlandı: 10 Kasım 2014 / Serbest Yazılar
Etiketler:, , , ,

MİKROC ile ARM PROGRAMLAMAYA GİRİŞ (STM32F407)

Programın Süresi  : 30 saat / 5 gün
Eğitimi Veren        : Önder ŞİŞER
Kimler Katılmalı    : Tüm elektrik-elektronik mühendis, tekniker ve teknisyenleri katılabilir.
Eğitim Kontenjanı : 10 Kişi

Eğitim içeriği ve detaylara aşağıdaki adresten ulaşabilirsiniz.

http://reelektronik.com/hdetay.asp?hid=83

 

MIKROC ile ARM UYGULAMALARI

Programın Süresi  : 30 saat / 5 gün
Eğitimi Veren        : Önder ŞİŞER
Kimler Katılmalı    : ARM Giriş Eğitimimizi başarıyla tamamlayan tüm kursiyerlerimiz katılabilir.
Eğitim Kontenjanı : 10 Kişi

Eğitim içeriği ve detaylara aşağıdaki adresten ulaşabilirsiniz.

http://reelektronik.com/hdetay.asp?hid=94

————————————————————————————————-

Telefon:         0 312 323 76 97  –  0 505 327 05 64 

Adres   :          Ragıp Tüzün Caddesi No:152/6 Yenimahalle / ANKARA

—————————————————————————————————

yorum
  1. burhangucluu@gmail.com dedi ki:

    Merhabalar,

    Mekatronik mühendisliği öğrencisiyim. Eğitime bende katilmak istiyorum. Fiyat bilgisi ve eğitim nerede yapilacak acaba?

    Burhan Güçlü

Bir Cevap Yazın

