Gyro+Mouse = Gyrouse :)

Yayınlandı: 25 Temmuz 2015 / Projeler
Etiketler:, , , , , , , , ,

Mouse    TRTHD  kanalında TeknoHD isimli bir program var. Zaman zaman denk gelirim ve sonuna kadar izlerim. Dün akşam izlerken de  Türk malı bir ürün olan Flying Fingers isimli giyilebilir mouse ile karşılaştım.  Bunu üreten arkadaşlara da buradan tebriklerimi sunuyor başarılı çalışmalarının devamını diliyorum.   TeknoHD isimli program bittikten sonra ben de geçenlerde elime geçmiş olan MPU6050 isimli sensörle benzer bir uygulama yapayım dedim.  STM32F4DISCOVERY kiti ile yarım saatlik bir çalışmanın ardından biraz yol alabildim.  Discovery kitini hid mouse olarak çalıştırmayı başardıktan sonra MPU6050 sensörünün gyro verilerini kullanarak ortaya birşeyler çıkarabildim. Discovery kiti üzerindeki PA0 pinine bağlı user butonunu mouse’un sol butonu olarak ayarladım. Çalışmanın videosunu aşağıda paylaşıyorum.

Bu da biraz daha hassaslaştırılmış ve hareketlenmelerin ve ivmelenmelerin daha iyi hale getirilmiş versiyonu;

Flying Fingers isimli ürünün bir inceleme videosu da aşağıda yer almaktadır.

Bir Cevap Yazın

